2013. október 10., csütörtök

14. fejezet

- A tőröket magukkal vitték-ült be Nathan.-Egy fejszét vágtak a kerékbe. Hívok erősítést-vette elő a telefonját. Oldalra néztem. Saul mellettem ült, és Stephanie autójqát figyelte. Arcát eltorzította a mértéktelen düh. Tudtam, miért dühös. Sosem szerette, ha valaki eltitkolja az egyik rossz tettét, de azt, ha valaki elmenekül a következmények elől, mérthetelenül gyűlölte.
 

-A mocskos kurva-sziszegte halkan. Talán még sosem láttam ennyire dühösnek. Mondjuk, nem is csoda... Én már rég megöltem volna azt a négy férget. Hogy hordhat ilyeneket a Föld a hátán? És miért vannak ilyen emberek a világon? Elveszik az olyan emberek elől a lehetőséget, akik tényleg megérdemlik az életet, de már nem élhetnek...
 

Az autóra néztem. Hallottam, hogy Nathan közli, két perc múlva megérkezik az erősítés.
 

Saul ökölbe szorította a kezét, épp, mikor Stephanie-ék a hídra értek.
 

Egy másodperc alatt megtörtént.
 

A híd leszakadt, amint Stephanie autója középre ért. A jármű beleesett a sekély, sziklás, áz annál gyorsabb sodrású folyóba, a híd darabjai pedig, az autóra estek. Aztán az alumínium papír módjára, gömb alakúra átformálódott kocsit a víz tovasodorta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése