2012. január 30., hétfő

Chapter 1.

Hayley:
Az éjjel folyamán egy percet sem aludtam. Hol lehet Saul? Azt mondta, éjfélre hazaér. Sosem szokta megszegni az ígéretét. Mindig pontos szokott lenni.
Szemem alatt hatalmas, sötét karikákkal mentem le a lépcsőn a konyhába, hogy reggelizzek, de egyetlen falat sem ment le a torkomon. Anya egyfolytában beszélt, ami tőle szokatlan volt.
- ...egyáltalán nem tudom, hová tűnhetett. Biztosan részeg. Vagy négy órája hívogatom, de fel sem veszi, nem is reagál rá. - Szónokolta. Kellett pár perc, mire felfogtam, hogy Saulról van szó.
- Szerintem csak elaludt. Tudjátok, hogy az a ribanc Stephanie mekkora hatással van rá. Lehet, hogy rábeszélte, hogy maradjon ott. És lehet, hogy éppen alszik. Nem kell minden percben a telefonnál lennie - próbáltam védeni, de elég gyatrára sikerült, ezt nekem is be kellett látnom.
Fél órával később a suliban elkezdődött az első óra, amire "jó" szokásomhoz híven  késve érkeztem. A biosztanár utálattal nézett rám, de nem törődtem vele, bevágódtam a helyemre, előszedtem a füzetemet meg a tollamat, és elkezdtem továbbírni a "Life hater" történetemet. Néha lemásoltam Alice - ról, mait a tanár diktált, és folytattam tovább a sztorimat. A második óra előtt Alice felvetette a kérdést:
- Mi a gond?
Barna szemeibe néztem, és belevágtam:
- Saul tegnap este óta nem adott magáról életjelet. Aggódom miatta.
- Ne is törődj vele! Ha rosszra gondolsz, bevonzod a bajt.
- Tudom, de akkor is, borzasztó előérzetem van, mintha valamit történt volna.
Ekkor ment el a "Hármak ereje", azaz az a Dean - Nick -Adam trió a közelünkben, és mindhárman enyhén elvigyorodtak. Ettől csak még jobban idegbajos lettem.
- Lehet, hogy ellátták a baját - vetettem fel.
- Hallod egyáltalán, mait mondasz? Mindentől félsz, még egy apró mosolytól is. Mi van veled?
- Semmi. Volt matekból házi? - Tereltem a témát, és úgy tettem, mintha észhez térített volna, de ez nem így volt. Nem tudtam attól az elméletemtől megszabadulni, hogy Saulnak valami baja esett az este.
Anegyedik órában a padon lévő mobilom megcsörrent, mire gyorsan kinyomtam. Néhány ilyen akció után az angolt tanító tanárnő rám szólt. hogy ha fontos, akkor nyugodtan vegyem fel. Egy elhadart "Köszönöm" közben felkaptam az apró, fekete tárgyat, és kimentem.
Kint megnéztem a híváslistát: nyolc nem fogadott hívás, és mind Anyától. Gyorsan visszahívtam, és egy csengés után már fel is vette.
- Miért hívtál? - Kérdeztem. Kellett várnom egy fél percet, mire választ kaptam:
- Saul... Az éjjel folyamán halálra késelték...
Nem kellett többet mondania. Tudtam, mi történt. Kikapcsoltam a telefonomat, és bementem.
Amint átléptem a küszöböt, szédülni kezdtem, mert ennyi időbe telt, mire felfogtam, hogy Saul nincs többé.
Az osztály hangos volt, így megpróbáltam úgy tenni, mintha minden okés lenne: visszamentem Alice mellé, leültem, de Alice túlságosan is jól ismert, egyből kiszúrta, hogy nincs minden rendben.
- Mi történt? - Kérdezte együtt érzőn.
- Igazam volt. Végig. Sault megkéselték - Nem bírtam tovább, és könnyek szöktek a szemembe.
Alice - nek is leesett a tantusz, és sajnálattal vegyes aggodalommal nézett rám.
A többiek épp az utolsó mondatom előtt csendesültek el, így tisztán és érthetően hallották kijelentésemet. Mindenki döbbenettel fogadta a szomorú hírt.

3 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nekem nagyon tetszik az alapötlet. Kíváncsi vagyok, mit tudsz kihozni ebből a történetből. Ha lehetne egy javaslatom: az elkövetkezendőkben írhatnád egy kicsit hosszabbra a fejiket, mert annyira rövid volt, pedig még szívesen olvastam volna :( Már várom, mi lesz a folytatásban.

    (K)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    A prológus után ez a fejezet sem okozott csalódást, hozta az előző színvonalát. Végig érezhető rajta egyfajta nyomott hangulat, ami egészen a végéig kitart. Kíváncsi vagyok, mik lesznek itt, ha Saul egyszer visszatér, már ha jól vettem ki a bevezetőből, hogy valami ilyesmire kell számítani. ^^
    Amint tudok, megyek tovább a következő fejezetre.
    Kharex

    VálaszTörlés
  3. Hű... Lehet, hogy csak én vagyok ilyen naiv, de végig azt gondoltam, hogy Saulnak nem lett komolyabb baja. Megleptél, és ez tetszik.
    Ez a fejezet - bár nem volt olyan eseménydús, mint a prológus - sokkal jobban tetszett, főleg, hogy a legtöbb dolog már tisztázódott előttem. Igaz, ehhez az is hozzátartozik, hogy észrevettem a fejléc alatt az előzményeket, amiket elolvasva már a szereplőkről is tudtam, hogy ki kicsoda. Mindenesetre szívesebben jöttem volna rá ezekre a történet folyamán.
    Bocsi, hogy "lelányoztam" a kedvencedet, szerintem a hosszú haj zavart meg. Rákerestem, és a többin már határozottan látszik, hogy férfi :D
    Az a trió egyébként felkeltette az érdeklődésemet. Kik ők, és miért utálják ennyire a testvérpárt? Leginkább persze Dean érdekel, mert a képen Ian Somerhalder van :D

    VálaszTörlés