2012. augusztus 26., vasárnap

Chapter 6.


Hayley szemszöge:

Hosszas gondolkodás után rájöttem, hogy mi történhetett: Saul nem kereste a bajt, mert akkor nem a nyílt utcán támadták volna meg. Biztosan Stephanie – tól igyekezett az autójáig, és út közben kötöttek belé. És valamiért azt is biztosra vettem, hogy Stephanie is valamilyen úton – módon benne volt a „buliban”. Ha ez nem így lenne, akkor szomorú lenne, nem pedig gőgös.

Mélázásomból az iskolai csengő hangos, éles csengése riasztott fel. Követtem a többiek példáját: felálltam, és kimentem a teremből, és a folyosón megálltam, az ajtótól nem messze, és tovább törtem a fejemet az eszementnek mondható elméletemen.

Egész nap csendben voltam, legalábbis magamhoz képest.

Délután hazamentem, letettem a táskámat, és azzal a lendülettel le is léptem otthonról. Az volt a tervem, hogy elmegyek Nathanhoz, és kiderítem, amit ki lehet.

Hamar elértem úti célomat, és beléptem a tetoválószalonba, úgy, mintha minden nap ott járnék.

Ahogy betoppantam, két szempár szegeződött rám: Nathané, és az őt éppen tetováló Miáé. Halkan köszöntek, és folytak tovább a dolgok. Pár percig néma csend volt az apró, otthonosan berendezett helyiségben, mait végül én törtem meg:
                -              Nathan, kérdezhetek valamit? – Tettem fel a kérdést remegő hangon.

                -              Persze, kérdezz csak – Mosolygott rám biztatóan. Nagy levegőt vettem, és belevágtam:

                -              Szeretném megkérdezni tőled, hogy van – e gyanúsított Saul halálával kapcsolatban, és, hogy ki az.

Egy, végeláthatatlannak tűnő percig Nathan gondolkodott, hogy elmondja azt, amit tud, vagy sem, de aztán elhatározta magát, és bizalmas hangon megszólalt:

                -              Négy gyanúsított van: Stephanie Sterling, Dean Thomas, Nick Alain, és Adam Night.

                -              Értem. – Nem tudtam, mit mondjak, ezért inkább nem szóltam egy szót se.

                -              Miért akartad ezt tudni? – Tette fel Nathan a logikus kérdést.

                -              Csak azért, mert a szüleim sosem mondanák el ezt. De ezt ti is tudjátok. – Mondtam a lehető leghihetőbben. Igazából azért akartam ezt megtudni, hogy tudjam, hogy a rendőrség jó irányba halad – e. Nathan megkönnyebbülten próbálta más irányba fordítani a szót, mielőtt még kérdezek valamit.

                -              Már kezdtem azt hinni, hogy valami rosszban sántikálsz – Nevetett. – De ez lényegtelen. Hogy tetszik a suli?

                -              Hát, elmegy. Nem nagyon tetszik, de nem is utálom.

Nem telt el fél óra, és már le is léptem Miától.

Elcammogtam a közeli, szobrokkal gazdagon tarkított parkba, ahol leültem egy üres padra, és néztem ki a fejemből, mivel haza még nem akartam menni, és nem is vágytam senki társaságára.

Sokáig ültem így, egyszer csak azt vettem észre, hogy sötétedik.

Felálltamés elindultam – de nem haza, hanem Stephanie házához. Muszáj volt valamit megkérdeznem, valamit, amire csak ő tudja a választ.

Gyorsan megtaláltam a nagy, díszes házat, amiben Stephanie lakik, mivel egyszer Saul elhozott ide, hogy megismerkedhessek Stephanie – val.

Egy kis ideig tétováztam, hogy bekopogtassak – e, vagy inkább visszaforduljak, de végül halkan kettőt koppintottam a fa ajtóra.

Meglepetésemre Stephanie hamar ajtót nyitott, és be is hívott.

Amint beléptem a házába, olyan érzés fogott el, mintha egy jeges kéz markolt volna a szívembe.

Ha jól tudom, már pedig biztosan jól tudom, Saul itt járt utoljára...

                -              Miért jöttél? – Kérdezte Stephanie némi ellenségeskedéssel a hangjában.

                -              Csak beszélgetni szerettem volna – Mondtam azt, ami hirtelen eszembe jutott. Ettől valamennyire megenyhült, mert enyhén elmosolyodott:

                -              Nem tévedett Saul, mikor annak idején azt mondta, hasonlítasz rá. Teljesen igaza volt, mint mindig. És, miről szeretnél társalogni? – Vetette fel türelmesen.

                -              Gőzöm sincs. Valamiről. – Hadartam zavartan. Most mit kéne mondanom? Szerencsére, vagy inkább szerencsétlenségre ő talált témát:

                -              Hallom, új suliba kerültél. Hogy telt az első nap?

                -              Hát, eltelt, az a lényeg. Nem volt se jó, se rossz. És a te napod, hogy telt? – Kérdeztem vissza.

                -              Befejeztettem a tetkómat, aztán hazajöttem, és némi pihenés után meggyújtottam pár gyertyát, majd el is ment a nap. Hogy bírod? Hiányzik Saul? – Váltott hirtelen más irányba. Mivel nem értettem, mire is akar kilyukadni, óvatosan válaszoltam:

                -              Nagyon. Furcsa, hogy nincs itt, nem mondja el mindenről a véleményét, és az is szokatlan, hogy egyáltalán nem létezik. Valamiért még mindig olyan, mintha itt lenne. – Valamiért többet mondtam el, mint akartam, de erről még senkivel sem beszéltem. Senkivel, aki közel állt a bátyámhoz.

                -              Na igen. Ezzel egyet értek. De azért talán jó is, hogy nincs itt, nemde?!

                -              Ezt meg hogy érted? – Vontam fel a szemöldökömet értetlenkedve.

                -              Úgy, hogy nem befolyásol sem engem, sem téged.

                -              Értem – Hazudtam szemrebbenés nélkül.

                -              Ugye?! Talán valami felsőbbrendű erő közbeszólt. - Bólogattam, és vártam, de mivel hosszú ideig nem szólalt meg, inkább feltettem a kérdést, amit annyira fontosnak tartottam, hogy eljöttem ide:

                -              Bánod, hogy Saul meghalt?

                -              Magunk között szólva, bánom is, meg nem is. Így végre szabadon vagyok engedve, azt csinálok, amit akarok, senki sem szól bele semmibe.

                -              Ha szabadságot akartál, miért nem szakítottál vele? – Kérdeztem egyre fokozódó haraggal. Nem elég, hogy Saul temetésén egy könnycseppet sem ejtett, és úgy öltözött, mint aki épp akkor esett ki a plázából, de még úgy is beszél róla, mintha minden egyes lépésébe belekötött volna.

                -              Tudod jól, mennyire gyenge lelkű volt. Nem viselte volna el, biztosan összeroppant volna, azt meg nem akartam, hogy megint piszkálni kezdjék azzal, hogy nem normális beállítottságú – Kacsintott rám.

Na, szép. Nem elég, hogy börtönőrnek, de még gyengének is be akarta állítani a bátyámat. Mi jöhet még?!

Majdnem hangosan mondtam, hogy eddig is szekálták, hiába járt vele titokban, de mire szóra nyithattam volna a számat, hallottam, hogy valaki bejön a bejárati ajtón, és átjön abba a szobába, ahol beszélgettünk. Az ajtó felé pillantva megláttam Nicket. Mit keres itt? – Kérdeztem magamtól, de hamar meg is válaszoltam a kérdést: Stephanie – hez jött.

                -              Megyek – Mondtam, és szinte rohanva mentem ki az ajtón. Ám mielőtt még kiléptem volna a házból, láttam, hogy Nick és Stephanie megcsókolja egymást.

4 megjegyzés:

  1. Hey!

    Stephanie-t ki nem állhatom. Két színű dög.

    Annak örülök, hogy Nathan nyíltan beszél Hayley-vel. :)

    Remélem hamar kiderül az igazság, és "Hármak ereje" végre lebukik.

    Hayley és Stephanie kényszer beszélgetése érdekes volt. Stephanie kijelentései kicsit idegesítőek voltak. Persze, a kijelentései miatt. :)

    Ráadásul a fejezet végén a csók, hát majdnem lefordultam a székről. :)
    Nagyon utálom Stephanie-t!!!

    Magábana történet viszont tetszik, félre ne érts. :)

    Shadow

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hey!

      Stephanie nekem sem egy nagy kedvencem, de néha az életben is vannak olyan embereket, akiket ki nem állhat az ember.

      Nagyon örülök, hogy meg tudtalak lepni azzal a csókkal :)

      Köszi, és nem értettelek félre :)

      Beth

      Törlés
  2. egész jó lett:)
    de a betűtípusod nem tetszik:|

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hey!
      Köszi szépen :)
      Hát, a betűtípusból olyat akartam, ami nagyon hasonlít a kézírásra. Valahogy nekem ehhez a történethez ez a betűtípus passzol, ez jut róla eszembe.

      Törlés